duminică

Vine iarna

Azi am iesit sa ma plimb de nebuna prin centrul Bucurestiului. Lume putina, frig cat cuprinde, magazine inchise, nasuri si urechi rosii, fast-food-uri,cinematografe si librarii deschise, paltoane si manusi. Am intrat in vreo doua librarii in cautarea unei anumite carti, dar la "Carturesti" am stat si am rasfoit cate ceva. Imi place atmosfera de acolo si in ciuda orei tarzii si a faptului ca e duminica, vanzatorii de acolo sunt foarte amabili. Asa au fost intotdeauna...straniu lucru pentru cei ce lucreaza in Bucuresti. Am fost si la "Noi"...astia-s mai absenti, dar na, e duminica dupa-amiaza.
Revin: a venit frigul adevarat, adica gerul, si in Bucuresti! Ufff, urasc chestia asta. Urmeaza in curand si prima zapada care va paraliza orasul asta ca in fiecare iarna. De cand stau aici am inceput sa urasc iernile si zapada pt ca nu mai poti circula normal, pt ca nimeni nu curata gheata de pe trotuare, pt ca anul trecut, in ciuda faptului ca purtam bocanci, am alunecat pe gheata de am zis ca mi-a pocnit coloana si n-am fost om vreo doua saptamani. Pt ca avem edili de cacat (lua-v-ar dracu!!!) carora mai ales iarna li se rupe de cei care-i voteaza.
Nu mai am chef sa ma enervez pe tema asta, asa ca pun mai jos o melodie care te face sa visezi la troienele de zapada de la munte, la mirosul de brad, la vin fiert cu scortisoara, la oameni de zapada, la saniuta si la bulgareala :))
Enjoy!

2 comentarii: