duminică

A new home

In ultimii ani am schimbat multe "acasa", unele pt ca am fost nevoita, altele din diverse alte motive. Ca orice om normal, am nevoie de un loc stabil, preferabil al meu, pe care sa-l numesc "acasa" si unde sa vin cu placere si sa ma simt bine. Nu-mi place sa stau singura, dar am cam fost nevoita de vreo 3 ani incoace. Vara asta am crezut ca lucrurile se schimba pt mine din punctul asta de vedere; m-am mutat cu doua prietene intr-un apartament cochet, ne intelegeam bine, aveam casa plina de prieteni aproape zilnic. Din pacate, ca orice lucru bun, zilele de miere s-au sfarsit, intr-o oarecare masura si din cauza mea, dar au fost si alti...factori. Acum mi-am gasit alt "locsor" al meu si saptamana asta imi voi lua zborul din acest cuib in care am locuit timp de 5 luni...5 luni frumoase. Ma despart de acest loc cu trupul, dar o particica din mine va ramane aici impreuna cu clipele frumoase traite in aceasta casa.
Va astept in noua casa la un suc, un pahar de vin, o maslina... :D


Cu drag, Belze!

6 comentarii:

  1. Bine, dar sub maslina pune un pahar de martini :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Dc vii la mine cu tot cu Pitic,evident, promit ca o sa fie si martini ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si cate locuri mai sunt in care o sa lasi o "particica" din tine...

    RăspundețiȘtergere
  4. ce-o fi mai greu de schimbat, locul sau persoanele:-? si mai ales, in care din situatii ramane mai multa materie endoplasmatica, aka spirit:-?

    RăspundețiȘtergere
  5. Sincer,in cazul asta imi este mult mai usor sa schimb persoanele decat locul. Dar e vorba strict de cazul asta!

    RăspundețiȘtergere
  6. hehe. si eu am schimbat multe pana acum. intamplarea face ca eu am schimbat inclusiv orase si judete :). asa a fost sa fie pt mine. Cert e insa ca nu regret nimic nici macar o secunda, si daca ar fi sa mai aleg o data, as alege la fel. am stat "pe val" intotdeauna, si asta mi-a purtat pasii in directii bune. am incredere ca si pt tine va fi la fel! important e sa nu-ti fie teama de nici o modificare de genul asta din viata ta, take it asa cum vine, si adapteaza-ti-le vietii tale, coloreaza-le in ce culori iti plac tie cel mai mult!
    succes!
    cu drag,
    Bya

    RăspundețiȘtergere