marți

“Let’s do it,Romania!”

Da,m-am convins. E nevoie sa ma implic si eu alaturi de alti 40000 de oameni din Romania in campania de pe 25 septembrie “Let’s do it,Romania!”. De ce? Pentru ca m-am saturat sa vad gunoaie pe strada, la munte, la mare sau pe unde ma duc dar si pt ca suntem aratati cu degetul de europeni, si nu numai, ca suntem un popor murdar. Nu stiu de ce sarim ca arsi cand ni se spune ca nu vin turistii la noi pentru ca e murdar pe langa multe alte “defecte” de care sufera turismul romanesc?
M-am saturat sa vad persoane de diverse categorii sociale sau varste cum arunca fara nicio jena diverse ambalaje pe strada, desi exista cosuri de gunoi, poate insuficiente ca numar. Nu este atat de greu sa tii in mana sau sa bagi in buzunar/geanta ambalajul respectiv pana dai de un cos de gunoi sau pana acasa. Dar suntem prea nesimtiti pentru a face un lucru atat de marunt. Nu multumim sa injuram primariile si, evident, Guvernul, ca traim in orase insalubre. Daca noi nu facem curat langa casa noastra si nu suntem in stare sa pastram curatenia, atunci de ce s-ar mai obosi s-o faca altii?
Implicati-va si voi si prietenii vostri in Campania “Let’s do it,Romania!” si acesta poate fi inceputul educarii romanului spre un mediu mai curat.
Eu m-am inscris in echipa lui Petru de la Radio Guerrilla . Va astept si pe voi sa va inscrieti in aceasta echipa sau in alta. Important este sa va aduceti si voi aportul la curatenia nationala.
Ne vedem pe 25 septembrie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu