luni

Am castigat la loto!


Ei da, am reusit pentru a doua oara in viata performanta de a castiga la loto. Nu va dezvalui inca suma...va tin in suspans ;) Sa incepem. Sambata se plictiseau de moarte in portofel 9 lei amarati, asa ca mi-au soptit sa-mi incerc norocul la loto. Zis si facut: m-am dus la agentia din apropierea pietei Berceni, am bifat 2 variante a cate 6 numere si am intins-o spre casa. Ieri a fost extragerea, dar am fost ocupata cu plimbatul prin parc, cititul, zgaitu' la filme asa ca am uitat de bilet. Azi dimineata insa biletul striga din portofel ca nu l-am verificat dom'le desi ar fi trebuit sa fac asta de ieri. Mda, de parca am eu noroc la castiguri d-astea usoare. Ma rog, am intrat pe site-ul loteriei, am bifat 3 numere...stiam eu ca n-am noroc :( Dar, imi cad ochii mai jos pe o fraza care anunta ca din data cutare la loto 6/49 se castiga si cu 3 numere. Ta-na-naaaaaa!! Atat! Sa vezi ca am castigat si eu vreo 2 lei :)) Asa ca dupa plimbarea regulamentara cu rolele prin parc, m-am dus la agentia loto cu pricina si am aflat ca am castigat fabuloasa suma de 4,5 RON!!


Nenea de acolo m-a intrebat dc ii vreau. Dooh! Sa-i las loteriei romane sa se imbogateasca? Un "NU" hotarat!
Acu' dilema: ce naiba poti face cu 4,5 Ron? Fac un depozit overnight (cine stie cunoaste ;) ) sau ii pun in contul de economii :)) Mda, grea alegere, asa ca i-am cazat in porcusorul-pusculitza din dotare si astept sa faca pui pana la Craciun. Poate se strang de-o bere, un suc, o maslina...

Va pup! :*

Un comentariu: